. .
Logo Kortteliliiga Valkeakoski
**keskustelufoorumi**
 

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kortteliliiga Valkeakoski Foorumin päävalikko » Uutiset
. VS-Cup 2009 Go back
Kirjoittaja Viesti
anSi
Site Admin
Joined: Liittynyt: 09 Hei 2007
Viestejä: 292
Paikkakunta: Valkeakoski
spacer
Vastaa lainaamalla viestiä Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Lähetä Viestin aihe: VS-Cup 2009
Syksy tulee (ei voi mitään), ja tuo mukanaan jokasyksyisen kortteliperinteen VS-Cupin (ei voi sillekään mitään Cool). Talouden taantuma on toki koetellut kortteliliigalaisten lempilastakin, vaan eipä ole korottuneet kenttämaksut tai edes alentunut sponsorituki esteeksi tapahtuman toteuttamiselle!

Turnaus pelataan tuttuun tyyliin Saharan hiekkatekonurmella la 19.9. alkaen klo 10. Mukaan mahtuu kymmenen joukkuetta. Kortteliliigajoukkueille osallistuminen on maksuton. Sen sijaan alkusarjan tuomarimaksut koituvat aiemmin mainittujen seikkojen johdosta joukkueiden maksettavaksi.

Korttelijoukkueet ovat etuoikeutettuja ilmoittautumaan turnaukseen kuun loppuun mennessä, jonka jälkeen ilmoittautumisia jäljelle jääville paikoille otetaan vastaan myös liigan ulkopuolisilta joukkueilta. Muille kuin korttelijoukkueille osallistumismaksu on 50 euroa.

Ilmoittautumiset alkavat nyt, ja niitä voi jättää esim. sähköpostitse allekirjoittaneelle, tai vaikka tähän viestiin vastaamalla. Turnaussäännöt löytyvät täältä.

Jalkapalloilullista loppukautta kaikille!
_________________
SC VETO - 2.sukupolven korttelijyrä

Viimeinen muokkaaja, anSi pvm Ti Elo 18, 2009 1:51 pm, muokattu 1 kertaa
Viuha
potkupalloilija
Joined: Liittynyt: 14 Huh 2009
Viestejä: 12
spacer
Vastaa lainaamalla viestiä Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä Viestin aihe:
Niin jos ei pelaa korttelissa niin ette ota ennakko ilmoittautumisia tohon sarjaan? Meinaan Viuhan puu lähtee kyllä enemmän kun mielellään mukaan?
_________________
Vs-cup mestari 08,09 & 11
anSi
Site Admin
Joined: Liittynyt: 09 Hei 2007
Viestejä: 292
Paikkakunta: Valkeakoski
spacer
Vastaa lainaamalla viestiä Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Lähetä Viestin aihe:
Ei valitettavasti voida ottaa tässä vaiheessa vielä muilta joukkueilta ilmoittautumisia. Viuhan Puun halukkuus on kuitenkin noteerattu Wink.
_________________
SC VETO - 2.sukupolven korttelijyrä
Tiiblis
potkupalloilija
Joined: Liittynyt: 03 Tou 2009
Viestejä: 12
spacer
Vastaa lainaamalla viestiä Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä Viestin aihe:
el paso osallistuu
tepaliina
valioliigapalloilija
Joined: Liittynyt: 12 Hei 2007
Viestejä: 57
spacer
Vastaa lainaamalla viestiä Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä Viestin aihe:
Reto mukana. Aihetta sivuten; millo noita rästipelejä mahollisuus pelata?
_________________
- RETO -
RaakaTomaatti
liigapalloilija
Joined: Liittynyt: 06 Kes 2008
Viestejä: 42
spacer
Vastaa lainaamalla viestiä Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä Viestin aihe:
Mieskissat on mukana!
anSi
Site Admin
Joined: Liittynyt: 09 Hei 2007
Viestejä: 292
Paikkakunta: Valkeakoski
spacer
Vastaa lainaamalla viestiä Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Lähetä Viestin aihe: Rästipelit
tepaliina kirjoitti:
Aihetta sivuten; millo noita rästipelejä mahollisuus pelata?


Laitoin tiedotteen rästipeleistä etusivulle.
_________________
SC VETO - 2.sukupolven korttelijyrä
alpa
liigapalloilija
Joined: Liittynyt: 09 Hei 2007
Viestejä: 49
spacer
Vastaa lainaamalla viestiä Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä Viestin aihe: VS-Cup 2009
FC Alpon Pallo mukana Wink Kortteliliigaa vuodesta 1978 Exclamation
Viuha
potkupalloilija
Joined: Liittynyt: 14 Huh 2009
Viestejä: 12
spacer
Vastaa lainaamalla viestiä Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lähetä Viestin aihe:
Viuha ilmoittautuu mukaan cuppiin, jos vielä kerkee, ollaan kuitenkin 18 min, myöhässä!!
_________________
Vs-cup mestari 08,09 & 11
Näytä edelliset viestit:   
.
.
.
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kortteliliiga Valkeakoski Foorumin päävalikko » Uutiset Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Powered by phpBB - Copyright © 2002-2004 the phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen,
Päivittänyt, Lurttinen www.phpbbsuomi.com
JustFooty Theme v1.01 (readme) by Jakob Persson / Tesseract Media (copyright © 2004 Jakob Persson)
In cooperation with BeautifulGame.net, forumthemes.org and bbstyles.net
.
. . .