Kirjoittaja |
Viesti |
J-M Pfaff
|
puhun kuin pelaan
|
|
|
To Huh 17, 2008 3:31 pm |
|
Viestin aihe: Kausi -08
Kesä tulee kovalla vauhdilla ja kortteliliiga avaus myös, minkälainen porukka me saadaan jalkeille???
Itsellä vielä tuollaiset reilut 16vuotta sopimusta jäljellä, joten ainakin vaihtopenkillä yritän istuskella tehokkaasti
Selkävaivoista olen kärsinyt koko kevään, mutta eiköhän se taltu kun ilmat vielä tästä lämpiää.
Toivottavasti maalinsylkijä J.Nappa jatkaa, sillä jampan maaleja tarvittiin/tarvitaan.
_________________ Bayernin mies, tottakai!!!
|
|
anSi
|
Site Admin
|
|
|
Su Huh 27, 2008 2:25 am |
|
Viestin aihe:
Kauden avajaisissa viimestään selviää minkälaista kalustoa on tiedossa tälle kaudelle. Sen verran on huhuja liikkeellä että kovia nimiä on tällekin kaudelle kuuleman mukaan tiedossa.
Kausi lähtee virallisesti käyntiin la 17.5. saunoessa, syödessä ja kaljaa juodessa Härmälän leirintäalueella! Yöunisille tiedossa majoituspaikkoja.
Reenit pistetään käyntiin jopa ennen sitä, sillä Jyris näyttää suorastaan houkuttelevalta!
Ilmotuksia tänne foorumeille tai vaihtoehtosesti Mazalle osallistumisista sekä kaudelle että kauden avaukseen.
_________________ SC VETO - 2.sukupolven korttelijyrä
|
|
J-M Pfaff
|
puhun kuin pelaan
|
|
|
Ti Huh 29, 2008 3:25 pm |
|
Viestin aihe:
Jep, pikku treeni höntsyt ei olis pahitteeksi... Itse aloittelen kauden ens maanantaina, ku liityin kossujen ikäukkojen nippuun.
|
|
Vieras
|
|
|
Ti Huh 29, 2008 3:53 pm |
|
Viestin aihe:
J-M Pfaff kirjoitti: |
Itse aloittelen kauden ens maanantaina, ku liityin kossujen ikäukkojen nippuun. |
Noi on niitä iän tuomia etuja
|
|
Vieras
|
|
|
Ke Tou 14, 2008 11:48 am |
|
Viestin aihe:
Onko kukaan tulossa härmälästä illalla/yöllä koskiin?, olisin lyöttäytynyt remmiin, ku ei oikein hutsittais yöks jäädä.
|
|
Vieras
|
|
|
Ti Tou 27, 2008 12:52 pm |
|
Viestin aihe:
Mahtavaa että kausi kohta alkaa!!!
Itse olen jo Kossujen ikämies peleissä kolonut polveani ja ainakin puolitoista viikkoa on huilia edessä (vettä polvessa...kin ).
No pelejä on kuitenkin 4 jo alla joista puolet maalissa, joten hiukka on tuntumaa palloon.
|
|
J-M Pfaff
|
puhun kuin pelaan
|
|
|
Pe Kes 06, 2008 11:29 am |
|
Viestin aihe:
Viimeinkin huomenna alkavat pelit!!!
Eilen kävin oikean polven magneettikuvissa ja ens viikolla tuomia tarviiko restauroida, mutta huomenna olen kuitenkin mukana.
Polvi kesti paketoituna keskiviikon Kossu ikämies pelin ihan kohtuudella, tosin edelleen roippasut ovat jokseenkin kivuliaita, mut mitäs pikku kivusta kun pääsee pelaamaan
|
|
anSi
|
Site Admin
|
|
|
Pe Kes 06, 2008 9:04 pm |
|
Viestin aihe:
Kyllä, pelit käyntiin vaan!
_________________ SC VETO - 2.sukupolven korttelijyrä
|
|
J-M Pfaff
|
puhun kuin pelaan
|
|
|
Su Syy 28, 2008 10:03 pm |
|
Viestin aihe:
Niin tulipas tuo kausi tosiaan päätökseen, kun syys-cuppikin tuli pelailtua...
Kiitokset vaan SC Vedon johtoportaalle mahtavasta kunnianosoituksesta, jonka osakseni kauden päätteeksi sain
Ensi kaudella tietenkin lähdetään parantamaan sarjasijoitusta ja itsekin pyrin jatkamaan vähintäänkin samalla tasolla
|
|
anSi
|
Site Admin
|
|
|
Ma Lok 06, 2008 10:47 pm |
|
Viestin aihe:
Eipä kestä kiitellä, kauden pelaaja on kunnianosoituksensa ansainnut